Kahden vuoden tauko kesänäyttelyiden järjestämisessä oli selvästi luonut tietynlaista painetta messuvieraille päästä pitkästä aikaa tutustumaan maa- ja metsätalouden uutuuksiin sekä näkemään tuttuja ihan kasvokkain. Kolmen päivän aikana näyttelyssä kävi 59 000 messuvierasta.

Sahayrittäjien osastolla kävikin melkoinen kuhina koko messujen ajan. Olihan säänhaltija luonut kesän parhaimmat kelit juuri messuviikonloppuun. Aurinkoa ja lämpöä oli tarjolla vähintäänkin riittävästi, jopa yli 32 c. Suomen Sahayrittäjien osastolla mäntyharjulainen Sami Pulkka oli esittelemässä omaa Slidetec -pyörösahaansa. Viereisellä osastolla puolestaan oli esillä Woodmizerin vannesahat. Molempien sahojen sahausnäytökset vetivät paikalle runsaasti kiinnostuneita. Kyselyjen ja kiinnostuksen määrästä päätellen kotimaisen puun jatkojalostus ja käyttö lisääntyy entisestään tulevina vuosina. Monet messuvieraat olivatkin suunnittelemassa metsän hyödyntämistä oman piensahauksen kautta.